Monday, December 14, 2015

lama tak kemaskini!

Assalamualaikum..w.b. t

Semoga anda semua sihat dan dirahmati Allah s.w.t
Sudah lama sangat saya tidak mengemaskini blog ini.Namun saya masih mengikuti blog saya ini.
Untuk info semua,saya sudah tidak lagi mengendalikan latihan belajar memandu serta kursus di institut memandu.Namun saya masih lagi mampu memberi latihan dan tunjuk ajar secara suka rela jika diperlukan.

Kini saya sudah terlibat dalam dunia bisnes peruncitan dan kini sedang mengendalikan kedai saya sendiri di Port Dickson,Negeri Sembilan.Sudah hampir melepasi tahun ke 4 saya menceburi bisnes ini.
Tahun ke 4 adalah tahun penentuan hidup atau matinya sesebuah bisnes.Jika jiwa kuat dan usaha lagi kuat insyaAllah pasti boleh berjaya walaupun sesekali kena merangkak-rangkak. Oyeke?? Itu saya punya teori saja! 
Alhamdulillah bisnes ini lebih memberi kepuasan dan keserasian untuk diri saya.
Alhamdulillah juga,kini saya telah menjadi isteri kepada seorang ustaz. Hehe... Hidup lebih bermakna..Syukur...syukur.. 
Kini sedang dalam perancangan untuk menambah pembukaan kedai di sekitar Port Dickson dan Seremban.InsyaAllah..

Saya doakan semua pembaca blog dan pelajar yang sedang belajar memandu akan mendapat manfaat dan ilmu dari artikel saya yang tidak seberapa ini.Belajar rajin-rajin dan usaha dengan kuat.Pastikan anda boleh lulus ujian undang-undang dan ujian memandu!
Motivasikan diri dan hati anda untuk mendapat lesen memandu dengan cepat dan berjaya!

No comments:

Post a Comment

Anda ada komen tentang artikel saya ini?